Nieuwsgierig?
Ben je benieuwd naar onze andere vacatures? Neem dan gerust een kijkje tussen alle vacatures. Wil je eerst meer weten over Jaarbeurs? Lees dan meer over ons of stel je vragen aan een van onze collega's!

Ben jij commercieel gedreven en wil je graag bijdragen aan de ambities van bedrijven in de zorgsector? Dan is dit jouw kans!
Jouw nieuwe baan
Als accountmanager events speel jij een belangrijke rol in de groei van onze zorgtitels, zoals Dutch Health Hub, Dutch Health Week, Zorg & Facility, Zorg & Food, Zorg & ICT.
Je werkt samen met klanten in de zorgsector – organisaties die bijdragen aan een slimmere, veiligere en efficiëntere zorg. Jij helpt hen om hun doelgroep te bereiken via passende kanalen en momenten. Je volgt ontwikkelingen in de markt, denkt mee over kansen en vertaalt klantvragen naar passende oplossingen, zowel fysiek als digitaal. Daarbij bouw je actief aan je netwerk en werk je nauw samen met collega’s om commerciële doelen te realiseren.
Jouw team
Je versterkt het salesteam zorg, onderdeel van het cluster Public – een gedreven en maatschappelijk betrokken team van vier accountmanagers dat zich dagelijks inzet voor toonaangevende beurstitels in de zorg en het onderwijs. Je komt terecht in een team waar hard gewerkt wordt, maar waar ook ruimte is om te lachen, te leren en elkaar scherp te houden.
Dit vind je leuk om te doen
Door je volledig in te leven in de klant, ontdek je wat hen echt beweegt en kun je het beste advies geven. Met passie en creativiteit inspireer je jouw klant om een krachtige verbinding te maken met hun doelgroep.
Daarnaast heb je de volgende verantwoordelijkheden:
Opbouwen, onderhouden en versterken van duurzame relaties met nieuwe en bestaande klanten
Actief commerciële kansen binnen de zorgindustrie signaleren en op inspelen
Klantambities en behoeften ontdekken en vertalen naar cross-mediale oplossingen, zoals beurzen, media en online platforms. Adviseren op inhoud en opstellen van maatwerkoffertes
Opstellen en ontwikkelen van jouw persoonlijke salesplan
Bijdragen aan teamontwikkeling door kennisdeling en onderlinge samenwerking
Wat we je bieden
Plezier in je werk en je persoonlijke ontwikkeling vind je belangrijk en dat natuurlijk het liefst in een duurzame omgeving. Vandaar dat je van ons alle ruimte krijgt om jouw ambities waar te maken en te groeien in je vak. Je doet dat in een team van betrokken collega’s, in een open en informele werksfeer, met vers fruit op de werkvloer, gezellige borrels en gezamenlijke activiteiten.
Wat je van ons krijgt
Een brutomaandsalaris tussen €3.446 en €3.938 voor 40 uur per week. Het salaris hangt af van je ervaring
Daarbovenop: 8% vakantiegeld, pensioenregeling en deelname aan een collectieve bedrijfssuccesregeling (max. 5%)
Deelname aan de commissieregeling (1 maandsalaris bij OTE en maximaal 2,5 maandsalaris)
27 vakantiedagen (bij 40 uur) plus de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen
Duurzame mobiliteitsopties: OV-vergoeding tot 100 km max. per dag, fietsvergoeding of leasefiets
Laptop en smartphone (max. €850 budget)
Gratis toegang tot onze eigen events en beurzen
Trainingen, workshops en deelname aan initiatieven van Jaarbeurs
Thuiswerken kan maximaal 1 dag per week (geen vaste dagen)
Vrijwilligersuren, maandelijkse borrels, en diverse sportieve & sociale activiteiten
Een centraal gelegen werkplek naast Utrecht Centraal
Werken bij een werkgever die diversiteit, vitaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft
Wat je brengt
Hbo werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar commerciële ervaring (bij voorkeur in events en/of media) en je hebt kennis van en/of affiniteit met de zorgsector en haar ontwikkelingen
Een bestaand netwerk van bedrijven die actief zijn in, of toeleveren aan de zorg is een pre
Een klantcentrale aanpak en je richt je op duurzaam commercieel succes
De mentaliteit van een teamspeler met een gezonde dosis lef en ondernemerschap
Sterke communicatieve vaardigheden en denkt graag in oplossingen
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
36-40 uur per week beschikbaarheid (jouw werk speelt zich grotendeels af op ons kantoor in Utrecht en bij de klant)
Jaarbeurs wil een divers samengestelde en inclusieve organisatie zijn. Waar ruimte is voor verschillen en waar iedereen zich welkom voelt. Dat helpt ons om de kwaliteit van ons werk te verbeteren. Kandidaten die de diversiteit en inclusie van ons team vergroten, moedigen we aan om te solliciteren.
Hebben wij uw interesse gewekt?
We horen graag van je. Reageren op deze vacature kan via de sollicitatiebutton. Jouw sollicitatie wordt direct doorgestuurd en je kunt snel een reactie van ons verwachten. Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan contact op met Nikki de Coole (recruiter) via nikki.de.coole@jaarbeurs.nl.
Een online assessment (Talenten Motivatie Analyse) en referentiecheck zijn onderdeel van de werving en selectie procedure van deze vacature.
Wij zoeken zelf, dat betekent dat acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs wordt gesteld.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

Ben je benieuwd naar onze andere vacatures? Neem dan gerust een kijkje tussen alle vacatures. Wil je eerst meer weten over Jaarbeurs? Lees dan meer over ons of stel je vragen aan een van onze collega's!







"De wereld van beurzen heeft mijn hart gestolen"

Beursmanager Consumer
"Mijn acties bepalen hoe generaties na mij leven"

Executive souschef
"Bij Jaarbeurs voel je dat de glimlach echt is"

Event operations manager