Supervisor magazijn Koninklijke Jaarbeurs
Jouw nieuwe baan
Bij Jaarbeurs is de logistiek verdeeld over twee locaties. Eén van deze locaties is het centrale magazijn in het Hallencomplex, terwijl het andere centrale magazijn zich bevindt in het Beatrixgebouw. Als jij deel uitmaakt van ons team, zal jouw werkplek het magazijn in het Beatrixgebouw zijn. Dit magazijn is het bruisende hart waar alle grote congressen plaatsvinden, waar tientallen vergaderzalen beschikbaar zijn en waar vanaf september Moulin Rouge De Musical te bewonderen is in het theater. Binnen de logistieke afdeling worden diverse materialen voor de horeca, apparatuur en Food & Beverage goederen opgeslagen, beheerd en uitgegeven om de operatie soepel te laten verlopen. Een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar teamwork centraal staat.
Dit vind je leuk om te doen
Als supervisor magazijn ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van én in ons magazijn (F&B, mastiek, apparatuur). Je begeleidt en geeft leiding aan een klein team, dat zorgt voor de inslag, opslag, orderverzameling en uitgifte van F&B, mastiek en apparatuur. Een goede (financiële) administratie en registratie van de in- en uitgaande goederenstroom is hierbij essentieel. Verder ga je het volgende doen:
- Je zorgt voor de in-, through- en output van ons magazijn: je verdeelt de taken, deelt magazijnstellingen in, geeft aanwijzingen en instructies, ziet toe op de bezetting (werkroosters) en de uitvoering. Hierbij zie je toe op naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP e.d.
- Je beheert de voorraden (en let hierbij op first-in/first-out en de houdbaarheidsdata). De door ons systeem genereerde besteladviezen controleer je en waar nodig pas je je bestelling aan. Bestellijsten van vestigingen controleer je op afwijkingen ten opzichte van onze formule en afspraken
- Je beheert en onderhoudt de (transport)hulpmiddelen in het magazijn
- Bij wijzigingen van assortiment en/of condities (bijv. kortingen) zorg je voor aanpassing. Missen er gegevens? Dan vraag je die op
- Je geeft leiding en begeleidt de medewerkers in het magazijn (denk aan afstemmen verlof, selecteren nieuwe medewerkers, opleiden en inwerken, ontwikkeling en beoordeling
Wat breng je mee
- Je beschikt over minimaal een mbo-2 diploma Supervisor Logistiek en als je een afgeronde mbo-4 opleiding gerelateerd aan logistieke dienstverlening hebt, is dat een pluspunt
- Een flexibele houding qua werktijden; sommige werkdagen beginnen al om 06:30-07:00
- Een beschikbaarheid van 40 uur, waarvan je soms in het weekend werkt
- Je hebt 2 jaar ervaring met leidinggeven in een soortgelijke functie en ruime kennis en ervaring in een logistieke omgeving (apparaten en werktuigen) en met geautomatiseerde systemen
- Je hebt inzicht in inkoopprocessen, procedures en dergelijke binnen een organisatie plus kennis van veiligheidsvoorschriften en relevante wet- en regelgeving i.v.m. beperkt houdbare producten
- Je bent gericht op samenwerken, toont leiderschap en gaat voor resultaat. Je bent accuraat en kunt plannen en organiseren
Dit krijg je van ons
Plezier in je werk en je persoonlijke ontwikkeling vind je belangrijk en dat natuurlijk het liefst in een duurzame omgeving. Vandaar dat je van ons alle ruimte krijgt om jouw ambities waar te maken en te groeien in je vak. Je doet dat in een team van betrokken collega’s, in een informele werksfeer, met vers fruit op de werkvloer, gezellige borrels en leuke activiteiten. Daarnaast kun je samen met ons bouwen aan een betere wereld. Jaarbeurs heeft als ambitie om in 2030 de meest duurzame organisator en facilitator van beurzen en evenementen van Europa te zijn. Maar Jaarbeurs biedt je nog veel meer namelijk:
- Een salaris tussen €2.317 en €2.873 o.b.v. 40 uur per week, afhankelijk van je ervaring
- Werken op een centrale toplocatie naast station Utrecht Centraal
- 2 dagdelen per jaar kun je als vrijwilliger bijdragen aan de Goede Doelen-dagen en je daarnaast heb je de mogelijkheid om deel te nemen aan het medewerkers Green Team (het team waarin Jaarbeurs collega’s actief meedenken over duurzame initiatieven)
- 27 vakantiedagen bij een werkweek van 40 uur
- 8% vakantiegeld en een pensioen
- Een collectieve bedrijfssuccesregeling (max. 5%) bij behaalde jaarresultaten
- Duurzame mobiliteitsregeling: o.a. OV 100% vergoed en de mogelijkheid voor het leasen van een fiets
- Je krijgt een laptop en ontvangt een smartphone naar keuze (max. budget €850,-)
- 15% korting op je aanvullende verzekering en/of tandverzekering bij de collectieve zorgverzekering van CZ
- Gratis toegang tot al onze eigen evenementen & beurzen
- De mogelijkheid om 4 officiële feestdagen in te ruilen voor algemene feest- en gedenkdagen, behorende bij jouw levensovertuiging
- Er valt altijd wel wat te beleven met jouw collega’s. Zo is er één keer per maand een borrel, een zomerfeest en kun je deelnemen aan dagjes weg en andere sportieve en culturele activiteiten
- De mogelijkheid tot deelname aan de diversiteitsweek, vitaliteitsweek en de Summer- en Winterschool; divers aanbod van (live) trainingen en workshops om elke dag weer een beetje beter te worden
Hebben we je interesse gewekt? Top!
We horen graag van je. Reageren op deze vacature kan via de sollicitatiebutton. Jouw sollicitatie wordt direct doorgestuurd en je kunt snel een reactie van ons verwachten. Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan contact op met Nikki de Coole (Recruiter) via nikki.de.coole@jaarbeurs.nl
Wij zoeken zelf, dat betekent dat acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs wordt gesteld.
Een assessment en referentiecheck kunnen tot de werving en selectie procedure behoren van deze vacature.
- Utrecht
of
- Utrecht
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!