
Marketeer Zorg & Onderwijs
Ben jij een tactisch denkende marketeer die energie krijgt van campagnes die écht impact maken? Bouw mee aan sterke merken binnen de zorg & onderwijssector en word onderdeel van ons team!
Functieomschrijving
Jouw nieuwe baan
Als allround marketeer binnen het cluster Public ben jij verantwoordelijk voor de zichtbaarheid en het succes van onze zorg en onderwijs beurzen en events. Je ontwikkelt data-gedreven en creatieve marketingcampagnes die zorgen voor traffic, conversie en doelgroepgroei. Je werkt nauw samen met interne teams en externe partners en stuurt op resultaat via online kanalen, media-inkoop en leadgeneratie.
Je draagt bij aan de positionering van onze merken zoals: Dutch Health Hub, Dutch Health Week, zorg & facility, zorg & food, zorg & ict, zorg & hr, NOT en IPON. Samen met je collega’s versterk je de zichtbaarheid, aantrekkingskracht en het onderscheidend vermogen van deze merken.
Je werkt samen met twee andere marketeers en rapporteert aan de manager marketing en werkt nauw samen met onder andere marketing, sales, redactie en digital.
Dit vind je leuk om te doen
Je zorgt ervoor dat onze merken opvallen, we de juiste doelgroepen bereiken en bezoekersaantallen stijgen. Je combineert creativiteit met analytisch inzicht: je weet hoe je content en campagnes inzet en optimaliseert om de juiste bezoekers te activeren. Je voert marketingplannen uit die leiden tot meer traffic, conversie en zichtbaarheid.
Je verbetert continu de customer journey, ondersteunt sales met leadgeneratie en werkt samen met mediapartners om het maximale uit de beschikbare middelen te halen.
Jouw belangrijkste werkzaamheden
Uitvoeren van marketingplannen gericht op zichtbaarheid, traffic en conversie
Verhogen van bezoekers- en exposantenregistraties viat data-gedreven campagnes
A/B-testen, analyseren en optimaliseren van campagnes op basis van performance
Beheren van het marketingbudget en rapporteren over voortgang en resultaten
Ondersteunen van sales via contentgedreven leadgeneratie
Samenwerken met mediapartners
Verbeteren van processen en digitale kanalen op basis van inzichten en trends
Werken bij Jaarbeurs
Al meer dan 105 jaar creëert Jaarbeurs ontmoetingen die ertoe doen. In het hart van Utrecht verbinden we mensen, markten en ideeën, fysiek én digitaal. Met ruim 450 collega’s bouwen we aan onze ambitie: in 2030 de meest vernieuwende en duurzame organisator en facilitator van Europa zijn. Dat doen we bevlogen, met oog voor duurzaamheid en een blijvende drive om te vernieuwen. Wil je meer weten over werken bij Jaarbeurs? Bekijk dan onze Over ons-pagina.
Vereisten
Dit is wat we bieden
Plezier in je werk en je persoonlijke ontwikkeling vind je belangrijk en dat natuurlijk het liefst in een duurzame omgeving. Vandaar dat je van ons alle ruimte krijgt om jouw ambities waar te maken en te groeien in je vak. Je doet dat in een team van betrokken collega’s, in een open en informele werksfeer, met vers fruit op de werkvloer, gezellige borrels en gezamenlijke activiteiten.
Dit is wat je van ons krijgt
Een brutomaandsalaris tussen €3.446 en €4.430 voor 40 uur per week. Het salaris hangt af van je ervaring
8% vakantiegeld, pensioenregeling en deelname aan een collectieve bedrijfssuccesregeling (max. 5%)
27 vakantiedagen (bij 40 uur) plus de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen
Duurzame mobiliteitsopties: OV-vergoeding tot 100 km max. per dag, fietsvergoeding of leasefiets
Laptop en smartphone (max. €850 budget)
Gratis toegang tot onze eigen events en beurzen
Trainingen, workshops en deelname aan initiatieven van Jaarbeurs
Vrijwilligersuren, maandelijkse borrels, en diverse sportieve & sociale activiteiten
Een centraal gelegen werkplek naast Utrecht Centraal
Werken bij een werkgever die diversiteit, vitaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft.
Wat breng jij mee
Je bent een creatieve, allround marketeer met ervaring in een b2b-omgeving. Je werkt zelfstandig, schakelt snel en hebt oog voor kwaliteit. Samenwerken met collega’s aan onze 365-dagen strategie gaat je natuurlijk af.
Verder beschik je over:
Hbo werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring als (online) marketeer, bij voorkeur binnen events, beurzen of commerciële organisaties
Ervaring met multichannel campagnes (e-mail, social media, content, SEA/SEO)
Sterk analytisch vermogen en ervaring met tools zoals Google Analytics en Power BI
Projectmanagementskills: je bewaart overzicht, stelt prioriteiten en schakelt soepel met stakeholders
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels
Daarnaast ben jij
Creatief én data-gedreven
Zelfstandig en resultaatgericht
Snel schakelen en sterk in overzicht houden
Een teamspeler met gevoel voor merkidentiteit
Nieuwsgierig naar wat werkt en waarom
Affiniteit met zorg en/of onderwijs? Dan heb je een streepje voor!
Bij Jaarbeurs vinden we het belangrijk dat ons team bestaat uit mensen met verschillende achtergronden, perspectieven en ervaringen. Juist die verschillen zorgen voor betere ideeën en meer impact. Denk je niet aan alle eisen te voldoen, maar zie je jezelf wel bijdragen aan onze ambities? Dan nodigen we je van harte uit om toch te solliciteren.
Hebben we je interesse gewekt?
Zie jij jezelf bouwen aan sterke merken binnen een cluster dat ertoe doet? Solliciteer dan direct via de button. We nemen snel contact met je op. Een externe assessment en referentiecheck maken deel uit van het sollicitatieproces.
Wil je eerst meer weten? Neem gerust contact op met Marijn Immink (recruiter) via marijn.immink@jaarbeurs.nl (+31 6 83656195)
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
of
- Utrecht
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Sollicitatieprocedure
Meer weten over werken bij Jaarbeurs?
"Nieuwe culturen maken mij nieuwsgierig"
Nicola AllineySales- en accountmanager
"De wereld van beurzen heeft mijn hart gestolen"
Rachel JankowskyBeursmanager Consumer
"Mijn acties bepalen hoe generaties na mij leven"
Michel SturkenboomExecutive souschef