Overslaan naar content

Content marketeer Zorg & Onderwijs

Jouw content laat onze campagnes knallen!

Functieomschrijving

Binnen het cluster public zorg jij voor boeiende content voor onze zorg- en onderwijstitels. Jouw werk speelt zich af in onze dynamische evenementenorganisatie waar jouw ideeën tot leven komen die onze events op de kaart zetten en onze doelgroepen activeert.

Jouw nieuwe baan

Als contentmarketeer voor het cluster Public werk je mee aan onze merken in de zorg en het onderwijs. Je gaat aan de slag met titels zoals: Dutch Health Hub, Dutch Health Week, Zorg & Facility, Zorg & Food, Zorg & ICT, NOT en IPON.

Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van slimme contentstrategieën en sterke verhalen. Je creëert boeiende en relevante content die onze doelgroepen raken én activeren. Van het schrijven van pakkende social posts tot goed converterende artikelen. Van het maken en editen van video-interviews tot volledige podcasts. Van het up-to-date houden van onze websites tot het het maken en analyseren van nieuwsbriefcampagnes – jij draait er je hand niet voor om. Je zorgt ervoor dat bezoekers en exposanten niet om ons heen kunnen en laat onze campagnes knallen!


Je werkt nauw samen met je marketing- en contentcollega’s binnen het cluster Public om ervoor te zorgen dat onze boodschap consistent en effectief wordt gecommuniceerd.


Dit vind je leuk om te doen

  • Meewerken aan strategische contentplannen die aansluiten op de propositie en doelgroepen

  • Schrijven, redigeren én creëren van activerende content: van e-mails, social posts en webteksten tot infographics en video’s

  • Activeren van online communities

  • Analyseren van de prestaties van content en optimaliseren waar nodig

  • Samenwerken met interne en externe stakeholders om de contentbehoeften te begrijpen en tot leven te brengen

Werken bij Jaarbeurs

Al meer dan 105 jaar creëert Jaarbeurs ontmoetingen die ertoe doen. In het hart van Utrecht verbinden we mensen, markten en ideeën, fysiek én digitaal. Met ruim 335 collega’s bouwen we aan onze ambitie: in 2030 de meest vernieuwende en duurzame organisator en facilitator van Europa zijn. Dat doen we bevlogen, met oog voor duurzaamheid en een blijvende drive om te vernieuwen. Wil je meer weten over werken bij Jaarbeurs? Bekijk dan onze Over ons-pagina.

Vereisten

Wat breng jij mee

Een creatieve contentmarketeer met oog voor kwaliteit en ervaring in een b2b omgeving. Je bedenkt graag boeiende content en bent sterk op visuele contentcreatie. Je bent een zelfstarter en werkt graag samen met andere marketeers en redacteuren aan onze 365-dagen strategie.

Verder neem je mee:

  • hbo werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring als contentmarketeer

  • ervaring met wordpress, Google Analytics, Photoshop, Premiere Pro; kennis van Marketingcloud is een pre

  • bekendheid met AI-tools zoals Copilot en ChatGPT

  • goede projectmanagementvaardigheden en het vermogen om goed overzicht te houden

  • uitstekende schrijf-en redigeervaardigheden in het Nederlands en Engels

Bij Jaarbeurs vinden we het belangrijk dat ons team bestaat uit mensen met verschillende achtergronden, perspectieven en ervaringen. Juist die verschillen zorgen voor betere ideeën en meer impact. Denk je niet aan alle eisen te voldoen, maar zie je jezelf wel bijdragen aan onze ambities? Dan nodigen we je van harte uit om toch te solliciteren.

Wat je van ons kunt verwachten

Je krijgt bij ons de ruimte om je werk met plezier en voldoening te doen en om verder te groeien als professional. Bij Jaarbeurs heerst een open en informele cultuur waar samenwerking en innovatie centraal staan. Samen bouwen we aan een betere toekomst.

Met onze doelstelling om in 2030 de meest duurzame organisator en facilitator van beurzen en evenementen in Europa te worden, nodigen we je uit om met ons impact te maken.  

 

Ook hier kun je op rekenen:

  • Een salaris tussen €3.446 en €4.430 (Styr level 7) op basis van 40 uur per week, afhankelijk van je ervaring  

  • Laptop en smartphone naar keuze (max. budget €850) 

  • 27 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek, 8% vakantiegeld en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen

  • Werken op een centrale toplocatie direct naast station Utrecht Centraal, met 100% OV-vergoeding en de mogelijkheid om een fiets te leasen

  • Gratis toegang tot alle eigen evenementen en beurzen van Jaarbeurs

  • Pensioenopbouw en 15% korting op aanvullende- of tandverzekering via CZ

  • Mogelijkheid om vier officiële feestdagen om te ruilen voor feest- of gedenkdagen die passen bij jouw levensovertuiging

  • Bijdragen aan maatschappelijke initiatieven via twee betaalde vrijwilligersdagdelen per jaar

Hebben we je interesse gewekt?

Zie jij jezelf bouwen aan sterke merken binnen een cluster dat ertoe doet? Solliciteer dan direct via de button. We nemen snel contact met je op. Een externe assessment en referentiecheck maken deel uit van het sollicitatieproces.

Wil je eerst meer weten? Neem gerust contact op met Nikki de Coole (recruiter) via nikki.de.coole@jaarbeurs.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

of

  • Utrecht
€ 3.446 - € 4.430 per maand
Sales & Marketing Eigen Events
32 - 40 uur per week

Sollicitatieprocedure

Meer weten over werken bij Jaarbeurs?

  • "Nieuwe culturen maken mij nieuwsgierig"

    Nicola Alliney

    Sales- en accountmanager

  • "De wereld van beurzen heeft mijn hart gestolen"

    Rachel Jankowsky

    Beursmanager Consumer

  • "Mijn acties bepalen hoe generaties na mij leven"

    Michel Sturkenboom

    Executive souschef