Overslaan naar content

Junior exhibitor operations coördinator

    Kickstart jouw carrière en ga aan de slag als junior exhibitor operations coördinator!

    Functieomschrijving

    Jouw nieuwe baan

    Ben jij klaar om je eerste stappen te zetten in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Als junior exhibitor operations coördinator (EOC) krijg je de kans om écht impact te maken. Als junior EOC ben je medeverantwoordelijk voor de uitvoering van onze proposities voor exposanten. Denk hierbij aan online en digitale services tot promotie, standbouw en facilitaire zaken. Je werkt op basis van briefings, stelt slimme vragen aan je ervaren collega’s en leert elke dag bij. Zie jij iets dat beter kan? Dan trek jij aan de bel bij de exhibitor

    operations coördinator. Jouw frisse blik en scherpe observaties zijn goud waard!

    Je komt terecht in een enthousiast, gedreven en gezellig team van 12 andere collega’s van de afdeling Customer Service & Support, waar iedereen elkaar graag helpt en een open en informele cultuur heerst.

    Dit vind je leuk om te doen

    • Je ondersteunt exposanten bij de uitvoering van hun beursdeelname, van digitale services tot standbouw

    • Je schakelt met interne afdelingen en leveranciers om alles soepel te laten verlopen

    • Je werkt op basis van briefings en stelt vragen aan ervaren collega’s om te leren en te groeien

    • Je denkt mee over de inzet van standaard standbouw en paviljoens voor verschillende beurzen

    • Tijdens opbouw- en beursdagen ben je bij enkele events het aanspreekpunt op de vloer

    • Je verdiept je in één of meerdere specialismen zoals online services, promotie of facilitair

    Vereisten

    Wat breng je mee

    • Minimaal mbo werk- en denkniveau

    • Een beschikbaarheid van 32 uur per week

    • Goede communicatievaardigheden

    • Een echte aanpakkersmentaliteit en proactieve houding

    • Enige ervaring met het voeren van telefonische gesprekken (zoals inbound, outbound en face-to-face gesprekken)

    • Ervaring met administratieve, ondersteunende klantprocessen en systemen? Dat is een mooi pluspunt!

    Bij Jaarbeurs vinden we het belangrijk dat ons team bestaat uit mensen met verschillende achtergronden, perspectieven en ervaringen. Juist die verschillen zorgen voor betere ideeën en meer impact. Denk je niet aan alle eisen te voldoen, maar zie je jezelf wel bijdragen aan onze ambities? Dan nodigen we je van harte uit om toch te solliciteren. 

    Wat we bieden 

    Plezier in je werk, aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en dat natuurlijk in een duurzame omgeving. Vandaar dat je van ons alle ruimte krijgt om jouw ambities waar te maken en te groeien in je vak. Je doet dat in een team van betrokken collega’s, in een open en informele werksfeer, met vers fruit op de werkvloer, gezellige borrels en gezamenlijke activiteiten.

    Dit krijg je van ons 

    • Een brutomaandsalaris tot €3.000 bij een 40-urige werkweek. Het salaris hangt af van je ervaring 

    • 8% vakantiegeld, pensioenregeling en deelname aan een collectieve bedrijfssuccesregeling (max. 5% per jaar) 

    • 27 vakantiedagen (bij 40 uur) plus de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen 

    • Duurzame mobiliteitsopties: OV-vergoeding tot 100 km max. per dag retour, fietsvergoeding of leasefiets  

    • Laptop en smartphone (max. €850 budget)  

    • Sportabonnement (via Urban Sports Club)

    • Gratis toegang tot onze eigen events en beurzen 

    • Trainingen, workshops en deelname aan ontwikkelprogramma's via de Jaarbeurs Academy 

    • Vrijwilligersuren, maandelijkse borrels, en diverse sportieve & sociale activiteiten  

    • Een centraal gelegen werkplek naast Utrecht Centraal 

    • Werken bij een werkgever die diversiteit, vitaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft 

    Hebben we je interesse gewekt?

    We horen graag van je. Reageren op deze vacature kan via de sollicitatiebutton. Jouw sollicitatie wordt direct doorgestuurd en je kunt snel een reactie van ons verwachten. Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan contact op met Nikki de Coole (recruiter) via nikki.de.coole@jaarbeurs.nl.

    Wij zoeken zelf, dat betekent dat acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs wordt gesteld.

    Een online assessment en referentiecheck kunnen tot de werving en selectie procedure behoren van deze vacature.

    of

    Apply with Indeed onbeschikbaar
    • Utrecht
    € 3.000 per maand
    Sales Gast Events & Event Operations/Customer Service & Support
    32 uur per week

    Sollicitatieprocedure

    Meer weten over werken bij Jaarbeurs?

    • "De wereld van beurzen heeft mijn hart gestolen"

      Rachel Jankowsky

      Beursmanager Consumer

    • "Mijn acties bepalen hoe generaties na mij leven"

      Michel Sturkenboom

      Executive souschef

    • "Bij Jaarbeurs voel je dat de glimlach echt is"

      Bo Scheermeijer

      Event operations manager