Nieuwsgierig?
Ben je benieuwd naar onze andere vacatures? Neem dan gerust een kijkje tussen alle vacatures. Wil je eerst meer weten over Jaarbeurs? Lees dan meer over ons of stel je vragen aan een van onze collega's!
Als Supervisor Mobiliteit & Logistiek zorg jij ervoor dat alle verkeersstromen binnen Jaarbeurs soepel verlopen zodat iedereen zich veilig, welkom en geholpen voelt!
Jouw nieuwe baan
Als Supervisor Mobiliteit & Logistiek ben jij het aanspreekpunt en het gezicht van de operatie tijdens beurzen en evenementen op het buitenterrein van de Jaarbeurs. Jij houdt het overzicht over de verkeersstromen en zorgt dat de operatie veilig, soepel en klantgericht verloopt. Je stuurt het team van verkeersregelaars en servicemedewerkers aan. Daarnaast werk je actief mee op het buitenterrein en schakelt snel bij onverwachte situaties — altijd met oog voor veiligheid, service en stakeholderbelangen.
Wat is het leukste aan jouw werk in deze rol?
“Je staat letterlijk in het hart van evenementen: geen dag is hetzelfde. Van aansturing tot gastcontact, je zorgt dat alles klopt en iedereen zich welkom voelt. Die afwisseling en directe impact maken dit werk leuk en uitdagend” - Eran Liebregts (Coördinator Mobiliteit & Logistiek)
Dit vind jij leuk om te doen
De supervisor Mobiliteit & Logistiek is een operationeel leidinggevende functie met de verantwoordelijkheid om de verkeersdiensten tijdens beurzen en evenementen in goede banen te leiden. Afhankelijk van het soort project en de bezetting geef je leiding aan een team, tijdens beursdagen, tot wel 40 personen (extern ingehuurd). Je gaat onder andere het volgende doen:
Je organiseert en bereidt alles voor: van logistieke draaiboeken tot personeelsplanning, verkeersmaatregelen, en op- en afbouwscenario’s
Je werkt tussen 06:00 en 23:00 uur (ochtend-, middag- of avonddiensten) en bent ook in het weekend beschikbaar. Tijdens drukke periodes werk je langer, daarbuiten neem je lekker vrij
Je stuurt aan en schakelt snel: je start met briefings, instrueert medewerkers, past planningen aan bij uitval en handelt professioneel bij drukte of onverwachte situaties
Je bent zichtbaar en verantwoordelijk op het terrein: je bewaakt de voortgang, lost storingen op en treedt doortastend op bij technische of operationele problemen
Je communiceert en schakelt met partners: je werkt samen met eventmanagers, hulpdiensten en andere stakeholders en houdt de operatie onder controle bij incidenten
Je zorgt voor een sluitende afronding: van overdrachten, rapportages en terugkoppeling tot het signaleren van knelpunten en verbeterkansen
Wat we je bieden
Plezier in je werk en je persoonlijke ontwikkeling vind je belangrijk en dat natuurlijk het liefst in een duurzame omgeving. Vandaar dat je van ons alle ruimte krijgt om jouw ambities waar te maken en te groeien in je vak. Je doet dat in een team van betrokken collega’s, in een open en informele werksfeer, met vers fruit op de werkvloer, gezellige borrels en gezamenlijke activiteiten.
Wat je van ons krijgt
Een brutomaandsalaris tussen €2.836 en €3.300 voor 40 uur per week. Het salaris hangt af van je ervaring
Daarbovenop: 8% vakantiegeld, pensioenregeling en deelname aan een collectieve bedrijfssuccesregeling (max. 5%)
27 vakantiedagen (bij 40 uur) plus de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen
Duurzame mobiliteitsopties: OV-vergoeding tot 100 km max. per dag, fietsvergoeding of leasefiets
Laptop en smartphone (max. €850 budget)
Gratis toegang tot onze eigen events en beurzen
Trainingen, workshops en deelname aan initiatieven van Jaarbeurs
Vrijwilligersuren, maandelijkse borrels, en diverse sportieve & sociale activiteiten
Een centraal gelegen werkplek naast Utrecht Centraal
Werken bij een werkgever die diversiteit, vitaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft
Wat breng je mee
Je hoeft niet (veel) werkervaring mee te brengen. Wij leren je de kneepjes van het vak!
Wel vragen we de volgende dingen:
Je hebt een rijbewijs B en kunt zelfstandig tekstkarren, materialen en collega's met de bedrijfsbus verplaatsen
Je motiveert en begeleidt het team, ook onder druk of bij onverwachte omstandigheden en zorgt dat bezoekers zich welkom, veilig en geholpen voelen
Je werkt gestructureerd, denkt vooruit, coördineert processen effectief en handelt snel en doordacht met oog voor alle betrokken partijen
Je signaleert knelpunten en handelt adequaat bij afwijkingen of verstoringen en kunt helder instrueren en makkelijk schakelen met interne en externe stakeholders
Je hebt ervaring met het Microsoft Office pakket en je scoort bonuspunten als je eerder met Parkbase hebt gewerkt!
Je stemt goed af binnen het team en neemt zelfstandig verantwoorde beslissingen
Hebben we je interesse gewekt?
We horen graag van je. Reageren op deze vacature kan via de sollicitatiebutton. Jouw sollicitatie wordt direct doorgestuurd en je kunt snel een reactie van ons verwachten. Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan contact op met Nikki de Coole (recruiter) via nikki.de.coole@jaarbeurs.nl
Wij zoeken zelf, acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Ben je benieuwd naar onze andere vacatures? Neem dan gerust een kijkje tussen alle vacatures. Wil je eerst meer weten over Jaarbeurs? Lees dan meer over ons of stel je vragen aan een van onze collega's!
"De wereld van beurzen heeft mijn hart gestolen"
Beursmanager Consumer
"Mijn acties bepalen hoe generaties na mij leven"
Executive souschef
"Bij Jaarbeurs voel je dat de glimlach echt is"
Event operations manager